Zarabiaj na wyspie – pomysły na biznes idealny do centrum handlowego (cz. 3)

Galeria handlowe oferują ogrom możliwości nie tylko dla konsumentów, ale również dla przedsiębiorców. Duża ilość osób odwiedzających galerie przyciąga wiele sklepów i punktów usługowych. Dobrym pomysłem na biznes w takim miejscu jest wynajęcie przestrzeni pośrodku alejki i stworzenie tak zwanej wyspy – łatwo zauważalnej i prostej w utrzymaniu. Ostatnia część naszego zestawienia najlepszych pomysłów na „wyspowy biznes” poniżej. Meble na wymiar. Wraz ze wzrostem poziomu życia i rozwojem gospodarki coraz więcej osób decyduje się na zakup mebli na wymiar. Najczęściej są to meble kuchenne, łazienkowe, czy szafy wnękowe.

Ten rosnący popyt można wykorzystać stawiając na stoisko w centrum handlowym. Możemy w ten sposób przykuć uwagę osób, które być może myślą o zakupie mebli na miarę, ale nie wiedzą gdzie możne ja zamówić. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej wystawy, na przykład prezentującej przykładowe szafki czy drzwi przesuwne, możemy zwrócić na siebie uwagę przechodzących konsumentów i w ten sposób pozyskać nowych klientów. Na takim stoisku możemy od razu zaoferować komputerowy projekt, czy poradę profesjonalnego dekoratora wnętrz. Ważne jest, aby klient który już podejdzie do naszego stoiska, miał poczucie że jesteśmy profesjonalną firmą i możemy zapewnić mu kompleksową obsługę.

Aktywna i pasywna sprzedaż

Stoisko z akcesoriami do okularów. Ten rodzaj wyspowego handlu musi opierać się na aktywnej sprzedaży. Dlaczego akurat w galerii handlowej? Bo to jedyne takie miejsce w którym mamy świetny ogląd na to, kto z mijających nas osób nosi okulary i możemy swobodnie do nich podejść. Chodzi tu przede wszystkim o bezpośrednie wyłowienie z tłumu osoby która potencjalnie może być zainteresowana naszym produktem. Możemy na przykład sprzedawać płyn lub specjalne chusteczki do mycia okularów zachęcając przechodniów do samodzielnego umycia swoich szkieł za darmo.

Tonery do drukarek. Jest to jeden z najpopularniejszych rodzajów towarów sprzedawanych na wyspach. Niemal każdy ma dziś drukarkę w biurze czy w domu. Dzięki wystawieniu naszego sklepu do przestrzeni alejek galerii handlowej zwiększamy szansę, że przechodząc obok nas klient po prostu przypomni sobie o tym, że jego toner właśnie się skończył. Jest to bardzo wygodne dla konsumentów rozwiązanie, gdyż nie muszą oni wchodzić do dużych marketów i szukać odpowiedniego modelu – na wyspie zostaną obsłużeni szybko i wygonie.

 

 

Story Page